Alla inlägg den 16 november 2008

Av Åse - 16 november 2008 19:32

Idag har det varit en väldigt seg dag. Mycket tid har tillbringats i soffan. Ibland stickande ibland halvsovande. Ja det blev sent på min fest igår, men kul hade vi. Det var längesen jag var uppe så länge och festade och det märks idag. Hyrde två filmer mitt på dagen och nu är dom avverkade. Härligt att slappa så ibland. Nu har barnen kommit hem från mormor som haft med dom till landet i helgen. Det är alltid skönt när familjen är samlad igen. Fast man inte varit ifrån varandra så länge så hinner jag börja längta.

Jag stickar och stickar på bröllopssjalen för att få den klar, men det är fortfarande en bit kvar. Några varv blir nog stickade senare ikväll, men jag lär hoppa i säng tidigt ikväll. Idag fick jag klar mössan som är beställd, så nu ska den blötas och fixas till. Hoppas jag kan leverera den imorgon tillsammans med sjalen. Behöver få till en bild på dom också. Får se vem som vill vara modell.

Av Åse - 16 november 2008 03:31

Nu har jag precis haft en kanonkul kväll med härliga vänner. Vi har firat min 40-års dag i efterskott. Vi har ätit gott, skrattat och festat. Snart är det undanplockat och jag får krypa till kojs. Tack alla vänner som var här ikväll och sett till att vi haft en roligt kväll! (natt)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards