Alla inlägg under maj 2014

Av Åse - 8 maj 2014 09:46

Hade sug att sticka sockor för ett tag sen men ingen att sticka till. Har en vän med två söner som jag stickat till förut och frågade om dom behövde nya. Självklart var svaret och nu är de klara. Pendeltågsstickning såklart. I Fabel såklart.

Nu har jag gått med i Sockstickklubben på Facebook och fått massor av inspiration att sticka sockor med mönster igen. Dock inte flerfärgade utan där skaftet är lite finare än bara resår. Får se vad det blir.

Av Åse - 4 maj 2014 20:51

Måndag till onsdag var jag i Vilnius i jobbet. Den här gången med härliga varma dagar. Förra gången var det vinter grått och -15 grader. Jag kunde ta härliga morgonpromenader vid floden Neris.

Här ser man kontrasterna mellan gammalt och nytt.

Dag två gick jag upp på högsta punkten och fick fantastisk utsikt.

När vi skulle åka på måndagen hade glömt saxen i stickpåsen som jag hade i handbagaget, så den blev jag av med. Men annars inga problem med stickningen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards