Alla inlägg den 18 april 2009

Av Åse - 18 april 2009 15:23

Feo flyttar idag till Åland. Jag har sålt min Feo, och det med  blandade känslor. Lite sorg i bröstet eftersom det var min första motorcykel och den som fick tampas med mig förra våren när jag skulle lära mig köra. Samtidigt är det skönt att någon annan ville ha Feo. Nu blir det dessutom bättre plats i garaget när det "bara" är två motorcyklar kvar. Tjejen som köpte Feo var trevlig och jag tror att Feo kommer få det bra på Åland. Det blir kanske till och med tillfälle att åka över till Åland och hälsa på. Det ska vara fint att åka motorcykel där har jag hört.

Feo
Av Åse - 18 april 2009 00:34

Hemma efter en "vi ses efter middagen och dricker lite vin"kväll hos grannarna.  En mycket trevlig kväll och så lite vin vet jag inte om det blev, men nu ska jag gå och sova och ingenting blev det stickat ikväll. Man ska inte planera så mycket i förväg, för då blir man lite besviken. Får se om det blir bättre imorgon (eller jag menar idag). Sov Gott!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards