Alla inlägg den 17 april 2009

Av Åse - 17 april 2009 10:01

Oj då. Två dagar har farit förbi och jag har inte lyckats skriva ner något här. I onsdagskväll hade vi ost & vinprovning med jobbet på kvällen. Det var himla trevligt och framförallt gott. Ost & vin är en stor last hos mig. Därför inget skrivet då och ingenting stickat den dagen förutom på pendeltåget på morgonen. Igårkväll var en vanlig torsdagskväll hemma hos oss med pannkaka till middag. Men sen blåste en städvind förbi och jag satte igång att städa våra badrum ordentligt. Välbehövligt måste jag säga och man mår ju så bra efteråt. Så när det var klart och även djuren fått rent och barnen ramlat i säng, ramlade jag ner i soffan och prioriterade stickning framför bloggning.

Tyvärr har jag ingen riktigt rolig stickning just nu. Både sommarscarfen och sjalkoftan känns just nu som "måstestickningar". Aprilsockorna är himla roliga, men dom lär bli klara i helgen, har bara ett halvt skaft kvar. Har köpt garn till en tjocktröja till mig, men lovat mig själv att inte starta på den förrän åtminstone sjalkoftan är klar. Får se om jag kan hålla mig. Jag tror att det ska bli en tröja i den här modellen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards