Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

Söndagkväll & fotboll

Av Åse - 8 juni 2008 22:18

Så har fotbolls-EM dragit igång. Jag tycker det är ganska kul. Hemma går TV:n varm när det är fotboll. Jag tycker att det är perfekt att sticka till fotbollsmatcher. Brukar säga att jag inte tittar så mycket, men det slutar ofta med att jag ändå sitter och hejar på något av lagen som jag tycker spelar bra. Självklart tittar jag när Sverige spelar och hejar extra mycket.

 Helgen har vi tillbringat på landet. VARMT! Nu har jag badat ordentligt. Till och med simmat. 18 grader vid bryggan. Övningskört på körskolan i lördags. Puh vad det var varmt! Ikväll blev det en tur till Vaxholm. Glass och fika i hamnen.Eftersom vi var barnfria kunde maken åka med och detsamma gällde för min handledare så ikväll var vi fyra stycken som åkte. En helt underbar kväll för att åka i. Nu kopplar vi av en stund i soffan med fotboll, ett glas rosévin och snart ska jag ta upp min stickning. Den har blivit lite lidande i värmen. Men nu ska jag försöka sticka ett par varv innan det är dags att krypa till kojs.

 
 
mc-chick

mc-chick

11 juni 2008 18:19

Jag är inte mycket för fotboll, men satt ändå o stickade till första halvlek igår. Låter som ni hade en riktigt härlig hojtur!

http://mc-chicksomsticks.bloggagratis.se

 
MammaPuhStickar

MammaPuhStickar

11 juni 2008 22:37

Ja, turen blev verkligen härlig. Blir ev en till imorgon. Men lite kortare

http://mammapuhstickar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse - 8 maj 2014 09:46


Hade sug att sticka sockor för ett tag sen men ingen att sticka till. Har en vän med två söner som jag stickat till förut och frågade om dom behövde nya. Självklart var svaret och nu är de klara. Pendeltågsstickning såklart. I Fabel såklart. Nu har...

Av Åse - 4 maj 2014 20:51

Måndag till onsdag var jag i Vilnius i jobbet. Den här gången med härliga varma dagar. Förra gången var det vinter grått och -15 grader. Jag kunde ta härliga morgonpromenader vid floden Neris. Här ser man kontrasterna mellan gammalt och nytt. ...

Av Åse - 23 april 2014 10:26

En fantastisk påskhelg som alla andra. Tror inte det var någon på jobbet som inte haft en härlig helg. Helgen började med att jag och storasyster S och vår lånehund Selma var själva igen. Vi kan kalla oss handbollsänkor. Men vi var iallafall på lande...

Av Åse - 17 april 2014 17:26


Av Åse - 17 april 2014 11:00


För två veckor sedan tog jag med mig storasyster S till stugan i Härjedalen. Längtade efter ett par härliga vårvinterdagar i fjällen. Det finns inget som slår soliga varma dagar med snö. Det är något speciellt med det. Vi passade även på att låna med...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards