Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Åse - 27 januari 2013 22:06

Sitter i soffan är lite trött. Men det får man vara på söndagskvällen. Eller är det då man ska vara utvilad och pigg för en ny arbetsvecka? Den här helgen har inte varit en lugn helg, men laddad kan man bli ändå. Idag tog vi lite sovmorgon, åt en härlig frukost med äggröra i bacon. Sen åkte jag i lillasyster E skridskor med mormor. Först ett varv på Drevviken, men där var isen förstörd av bilar som kört racing såg det ut som. Då åkte vi vidare till Magelungen. Där var det bättre is. Åkte ett varv tillsammans och sen tog jag ett extra varv i lite högre tempo. Andra halvan av familjen var hos farfar.
Kom hem, åt lite lunch bytte om och hela familjen åkte till MC-mässan. Två timmar där och längtan till våren började komma. Men jag har gärna lite vinter till. Vill gärna åka lite mer skidor. Så nu har jag lite ont i kroppen efter gårdagens träning och dagens skridskor. Imorgon blir det Trigger Point. Skönt för trötta muskler.

Av Åse - 27 januari 2013 17:42

I helgen har båda döttrarna valt att skaffa varsin blogg. Kul tycker jag. En kommer skriva om naglar. Den andra kommer att skriva om sitt handbollsintresse. Ska bli kul att följa.


                                          

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards