Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Åse - 11 juli 2011 10:42

Förra veckan hade jag en underbar semestervecka, men nu är jag tillbaka på jobbet igen för några dagar. Den här veckan blir det 3 dagar och nästa vecka 4 dagar. Sen ska jag ha 4 långa veckor. Men just nu känns det helt OK att vara tillbaka. Hilmen är grå och förra veckan hade jag kanonväder. Badade och solade mycket. Stickade lite mindre. Det går sakta men säkert framåt med min Kofta med dominorutor. Just nu är jag mitt bak. Inser att det kommer bli tjockt i knät så småningom då man stickar på ruta efter ruta hela tiden. Men det är kul. På landet blommar luktärtorna för fullt just nu.

 

Igår var vi och lämnade lillasyster E på Stadium Sports Camp. Det ska bli handboll för hela slanten i en vecka. Det var så härlig stämning i Norrköping. Jag blev riktigt avundsjuk. Skulle kunna tänka mig själv att vara på läger med massor av nya kompisar en vecka. Vi har bestämt att det är E som ska höra av sig med SMS, men jag tycker det är så jobbigt. Jag vill ju höra allt som hon gör. Men det får väl vänta till slutet på den här veckan. Då ska vi åka ner och bo i Norrköping ett par dagar innan det är dags för hennes avslutning på lördag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards