Alla inlägg den 18 april 2010

Av Åse - 18 april 2010 21:41

Helgen har rusat förbi och likadant har dagarna gjort sen jag skrev här sist. Har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen.

I onsdags hade jag min lediga onsdag. Något som jag verkligen gillar. Började dagen med en stickstund i soffan, sen blev det min första joggingtur för iår och det gick bättre än förväntat och var nästan kul. Vädret var kanon, så sen var det dags att ta ut Smulan på sin första tur för iår. Det blev en runda på ca 5 mil. Åkte ut till Gålö Havsbad. Härligt. Dagen fortsatte sen på en bänk med näsan i solen.

Skölpaddan jag virkade har nu fått en kompis. Lillebror ville också ha en sköldpadda. Den här fick en lite keps.

  

I helgen har det varit Handbollscup. Båda matcherna i lördags gick bra, men idag kom dom till kvartsfinal och sen tog cupen slut för vår del. Eftersom det i onsdags gick så pass bra att jogga blev det ytterligare en tur i går. Även den var härlig, så nu hoppas jag att jag ska börja gilla att jogga.

När maken kom hem idag från handbollscupen tog vi en promenad som slutade med fika på Cafe Lime som ligger i vårt område. Kul med ett café mitt i ett villaområde. Väl hemma igen så tapetserade maken en ny fondvägg i vardagsrummet. Det blev så fint och då passade vi på att städa hela vardagsrummet riktigt ordentlig. Känns bra så här när vårsolen skickar in sina kritiska strålar på eftermiddagarna.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards