Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Åse - 11 februari 2009 13:46

Idag har jag varit ledig och känner mig nästan helt återställd efter förkylningen, så idag har jag varit iväg till mitt lilla skidspår och tagit mig runt 10 varv igen. Troligen var det sista skidpasset innan Kortvasan som går av stapeln nästa fredag. En helt underbar dag med fina skidspår och till och med lite nysnö. Annars är det mest is på trottoarerna. Solen tittade fram ibland också.

På stickfronten håller jag på och försöker göra av med lite garnlager. Till pendeltågsstickning håller jag på med en streetmössa, och hemma i soffan är det ett par Tofflor med Dominostickning. Den första toffeln är klar och har blivit ganska färgglad med olika garn i de olika rutorna. Det är perfekt när man har små snuttar av raggsocksgarn liggande. Och jag använder även restgarner till Galen i Garn's månads KAL. Undrar vad det blir, går inte att gissa än så länge.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards