Alla inlägg den 2 november 2009

Av Åse - 2 november 2009 20:09

Även min nya Balett går framåt. Har gjort 5 rapporter av mönster 2 i Zetor Scarf. Den blir väldigt fin tycker jag och passar garnet perfekt. Jag riktigt längtar till mina danspiruetter. Varv på varv.  När får jag göra ett nytt. För nu börjar jag kunna mönstret. Visst är det en viss trygghet att kunna dansa turerna, men extra roligt är det att få lära sig en ny tur och sen känna när den sitter.

  

Av Åse - 2 november 2009 19:40

Ja, jag tränar fortfarande för fullt. Har inte skrivit så mycket om det sen jag blev klar med tjejklassikern. Nu har jag fått lite fart på variationen igen. Spinning, Body Pump och något som dom kallar för Sats Flow. Så här skriver Sats själva om den klassen: En klass inspirerad av tai chi, kampsport, dans och pilates. SatsFlow är en holistisk klass där öst möter väst. Du förbättrar din styrka och rörlighet samtidigt får du även den mentala biten i denna klass.  Spännande för mig som tycker att träning ska man flåsa av och bli väldigt svettig, det blir man inte här. Men det är faktiskt riktigt roligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards