Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Åse - 29 oktober 2009 21:34

Ikväll är det Rosa Bandet - gala och vår TV strejkar. Eller inte Tv:n utan ComHem som ska leverera bilden. Vi har ljud och en bild bakom myrornas krig. Igår satt vi och tittade på sommarens bilder och då dök den här bilden upp. Tagen av döttrarna en kväll i somras. Vet inte om dom tänkte på Rosa Bandet när dom tog bilden, men vi tänkte på det igår iallafall.

  

Av Åse - 29 oktober 2009 12:44

Är hemma med barnen på höstlov. Idag varvar jag mina balettpiruetter med Guitar Hero-spel. Känns som en riktigt bra blandning. Känns lite konstigt att vara hemma på höstlovet. De två senaste åren har vi åkt till Kanarieöarna och lapat sol. Men jag gillar hösten, iår har det dessutom varit en varm och härlig höst. Hade kunnat tänka mig att åka till Härliga Härjedalen också. Det gjorde vi för tre år sen och då åkte vi skidor och scoter på höstlovet. Tror att man faktiskt hade kunnat göra det nu också. Imorgon är vi lediga hela familjen. Får se om vi kan hitta på något extra roligt att göra.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards