Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Åse - 9 mars 2008 19:14

Så har den här helgen också bara flugit förbi. I fredags var brorsan med familj här. Igår åkte vi till landet. Har inte varit där sen november. Det ligger ute i skärgården utanför Nynäshamn. Jätteskönt att komma ut. Vädret var fint. Vi har en älg som flyttat till ön i vinter. Tyvärr lämnar han massa stora högar efter sig. Vi hade minst 20 högar på vår tomt. Idag har det varit en lugn dag med massor av regn utanför fönstret. Åkte och tränade trots att jag absolut inte hade lust. Men åh vad det var skönt efteråt. Igår provade jag att sticka ett litet ägg från Garnstudios påskkalender. Jag tyckte det blev gulligt och gick snabbt att göra, så det kommer bli fler. Har ganska gott om restgarner i Fabel.

I fredags köpte jag garn till Korviga pulsmuddar. Det blev Garnstudios Alpacka. Garnet köpte jag hos Nysta. Har inte varit där förrut, men det låg på lagom promenadavavstånd från jobbet, så dit kommer jag gå igen någon lunch. Färgvalet avslöjar jag senare när jag stickat klart. Nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen och jaga på sista raggsockan i Step, jag tycker inte den är rolig att sticka längre. Som tur är har jag bara foten kvar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards