Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Åse - 20 januari 2008 21:14

av pulsvärmare från en kille. I veckan fick jag beställning på ett par pulsvärmare från en arbetskamrats make. Jag hade gjort ett par med pärlor till dottern före jul. Och nu undrade han om jag kunde göra ett par till honom. Det blev ett par utan pärlor, i lite grövre garn. Rätstickade i Juvelgarn. Jag är nöjd, jag hoppas att även han blir det. Ska ta med dom till jobbet imorgon.

 

 Har försökt sy på band på mina Reliefstickade pulsvärmare, men sy är inte riktigt min grej, så jag ska ta mamma till hjälp. Jag skulle så gärna vilja få dom helt färdiga. Påbörjade ett par ankelsockor i restgarn från tidigare stickade sockor till dottern. Är inte riktigt nöjd med mönstret, får se hur det ser ut när dom är klara och sitter på foten, då blir det kanske bra. Nu ska jag ta några varv till på dom innan det är dags att knyta sig.




 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Webshopar jag gillar

Nordljus

 

 

 

 Julias vita drömmar

 

Länkar

Knappar

  

 

        

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards